Now Reading
ויראלי: זוגות שלא נפגשו מעולם מתנשקים עם מסכה. איך הם הגיבו?

ויראלי: זוגות שלא נפגשו מעולם מתנשקים עם מסכה. איך הם הגיבו?

5 זוגות של זרים שמעולם לא נפגשו – התנדבו להתנשק בפעם הראשונה מול המצלמות, עם מסכות על פניהם. התגובות? צחוק, מבוכה, אבל בעיקר – התרגשות. קמפיין מיוחד לרגל יום האהבה.

מותג הקוסמטיקה מאליס Maelys חבר למרכז גרנות ויצאו יחד לקמפיין מרגש לרגל יום האהבה.

חברת מאליס היא חברת הקוסמטיקה הנמכרת ביותר און-ליין בישראל -והמטרה של מרכז גרנות היא להגיע אל כל פינה בחברה שלנו כדי לעודד מעורבות חברתית.

יחד הם יצאו בקמפיין משותף וראשון מסוגו – הנקרא: “Love Needs No Filters”. דווקא בתקופה המורכבת שישראל נמצאת בה, הקמפיין בא לעודד אהבת חינם, ללא הבדלי מין, דת, גזע וגיל.

קמפיין משותף וראשון מסוגו (צילום מסך מתוך הסרטון)

במסגרת הקמפיין, נפגשו אל מול המצלמות עשרה אנשים מרקעים שונים שלא נפגשו מעולם. הם עטו על פניהם מסכת בד של מאליס והתנשקו לראשונה. אחרי כל הנשיקות הלוהטות שתראו שם – תשכחו מהם מאוד מה זה בכלל דת, גזע ומין.

לאחר הנשיקה המשתתפים מסירים את המסכות, וזוכים להיפגש פנים אל פנים, אחרי שכבר הכירו את הבנאדם האמיתי שמאחורי המסכה, בלי דעות מוקדמות

לאחר הנשיקה המשתתפים מסירים את המסכות (צילום מסך מתוך הסרטון)

לאחר הנשיקה המשתתפים מסירים את המסכות (צילום מסך מתוך הסרטון)

גם השחקן אדם הלון, (שמוכר לכם מהעונה השנייה של פאודה) השתתף בקמפיין. הוא מספר על החוויה שלו: “יצאתי משם עם תחושה של תקווה”, הוא אומר. “יש במדינה שאנחנו חיים בה אנשים שהגזע וצבע העור זה הדבר שהכי חשוב להם. זה כנראה יישאר, אבל אני מקווה שהקמפיין יעשה קצת שינוי, שאנשים יתחילו להסתכל על הצד האחר בלי גזענות”.

“כבר הרבה זמן שחיפשנו דרך לקדם את האג’נדה שלנו, שתומכת בשוויון, סבלנות וקירוב לבבות”, מספר דניאל דה קסטרו, מבעלי חברת מאליס, “הקדשנו הרבה מחשבה כדי למצוא דרך להפיץ את הבשורה, ובסוף פנינו למרכז גרנות, שחרט על דגלו את הערכים ואת המסר שאנחנו רוצים להעביר. כשסיפרנו להם שאנחנו מתכוונים לתרום את כל ההכנסות מהקמפיין למרכז זה מאוד ריגש אותם”.

כל הכנסות הקמפיין נתרמו למרכז גרנות למען עידוד תקשורת מקרבת לבבות בחברה הישראלית. צפו בסרטון הויראלי:

https://www.youtube.com/watch?v=dJ5PhqfWqHw

הצגת התגובות (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.