Now Reading
3 טיפים להפחתת הצלוליט שבאמת עובדים!

3 טיפים להפחתת הצלוליט שבאמת עובדים! את יכולה לבזבז חודשים ולנסות כל "דיאטת-קסם" ואימונים אפשריים - ועדיין לא לראות שום הפחתה בצלוליט. או שאת יכולה לוותר על כל הניסויים האלו - ולהפוך את הישבן שלך לחטוב וחלק יותר עם 3 טיפים שמבטיחים לעזור לך להשיג ישבן חטוב, חלק, מוצק ונקי לחלוטין מצלוליט. בלי אולי - בטוח.

1. תאכלי את האוכל שעושה טוב לישבן שלך

הישבן שלך הוא שריר (האמת, הוא השריר הגדול ביותר בגוף), אבל הוא גם האזור בו אנחנו צוברות הכי הרבה שומן בגוף. לכן, את חייבת למצוא את האוכל הנכון שיעזור לך לבנות שריר רזה ומוצק, ובמקביל לשרוף שומן. זו הדרך הטובה ביותר למקסם את שרירי הישבן.

אשכוליות – זה לא פלא שפרי ההדר הנפלא הוא תמריץ נהדר לפוריות האישה. אין פרי שעוזר יותר לחילוף החומרים בגוף ומכניס אותו להליך שריפת שומנים – כמו האשכולית. מחקרים מצאו כי האשכוליות הן מה שנקרא “סופר-פוד (SUPERFOOD) להפחתת שומן! אשכוליות הן גם החטיף המושלם לבוקר, בכך שהן מכניסות את הגוף למצב שריפת שומן למשך כל היום, והולכות נהדר עם הקפה.

תרד – לא רק בשביל פופאי. לאחרונה, מספר מחקרים מצאו כי תרד מסייע בבניית שריר בריא, במיוחד באזור הישבן. תגידי ביי לכרוב קייל שקנית עד היום בחנויות הטבע, ותתחילי להוסיף תרד לתפריט הישבן החטוב שלך. בנוסף, התרד מכיל ריכוז ברזל גבוה במיוחד, עוזר לשיפור זרימת הדם בגוף וידוע כבעל סגולות רפאויות לבריאות הלב. שלבי אותו בתפריט כסלט חי, או טגני אותו עם שמן זית במחבת יחד עם חלבון מן החי כמו חזה עוף או דגים.

קפה – בדיוק, המשקה שאת לא יכולה לחיות בלעדיו, הוא גם הדרך שלך לבריאות וחיטוב. קפה הוא ממריץ חילוף חומרים ממש כמו האשכוליות. (השילוב של קפה ואשכוליות על הבוקר נראה יותר ויותר טוב…). ולא רק זה – קפה עוזר לך להתפקס ולהתמלא באנרגיה להמשך היום. הבעיה היחידה היא איך את שותה את הקפה שלך. השתדלי לשתות קפה שחור, או עם חלב שקדים או שיבולת שועל אם את אוהבת אותו סמיך יותר. ה”התרסקות” של אחרי הקפה מגיעה בגלל הסוכרים והמתוקים שמוסיפים לקפה – ולא בגלל הקפאין! אז תוותרי על ההתרסקות, תשתי קפה בריא ותשמרי על הגוף שלך חטוב ומרוכז במשימת חילוף החומרים.

 

2. תפסיקי לבזבז זמן בחדר הכושר

כן, שמעת אותנו. אל תרוצי לבטל את המנוי, אבל תפסיקי לבזבז שם זמן! כנראה שאת משקיעה שעות על מכשירים שלא עוזרים לך, במקום למקד את האימון שלך בצורה יעילה וממוקדת, עם השיטה המוכחת הזו – שתעזור לך להשיג ישבן חטוב ומוצק שיסובב ראשים בכל מקום.

כל רגל בנפרד – אימונים על כל רגל בנפרד הוכיחו את עצמם כיעילים יותר מאימונים על שתי הרגליים בו זמנית. הסיבה לכך היא שכאשר את מתאמנת על רגל אחת, הגוף שלך מסתמך על שרירי הישבן לייצוב. העבודה הקשה על ייצוב הגוף גם דורשת יותר עבודה משרירי הליבה, מה שנותן לך את הבונוס של בטן שטוחה, יחד עם הישבן החטוב. הקפידי לעשות לאנג’ים (מכרעים) מכל סוג, קדימה, אחורה ולצדדים, בכדי לעבוד על שרירי הישבן מכל כיוון, או שתעלי את דרגת הקושי עם “הסקוואט הבולגרי” – זה תרגיל בו את מייצבת רגל אחת על ספסל, ועושה לאנג’ים עם הרגל השנייה.

כנראה שאת לא עושה סקווט כמו שצריך – הסקוואט הוא תרגיל נהדר לבניית שרירי הרגליים והישבן. אבל אם את רוצה שהתרגיל הזה באמת יעשה את העבודה – את חייבת לעשות אותו כמו שצריך. נסי לשלב סקוואטים קדמיים בתוכנית אימונים שלך. סקוואטים קדמיים מתמקדים בשרירי הישבן והירך הקדמיים הרבה יותר מאשר סקוואטים “רגילים” שמתמקדים יותר בירך האחורית והגב התחתון. בנוסף, כשאת עושה סקוואטים, הקפידי לרדת הכי נמוך שאת יכולה. פעולה זו מבטיחה לשמור על הברכיים שלך ובמקביל, מבטיחה ששרירי הישבן יעבדו באובר-דרייב. אם את ממש מתקדמת, נסי סקוואטים על רגל אחת. אין דבר שיגרום לשרירי הישבן שלך לשרוף יותר מסקוואט על רגל אחת.

חזרות חזרות חזרות – זכרי את הנוסחה הבאה: יותר חזרות – שריר גדול יותר. מעט חזרות = שריר חזק יותר. מה שאנחנו רוצות הוא שהישבן שלנו יגדל ויתחטב. אז את צריכה מקום טוב באמצע. הקפידי לבצע בין 7 ל-10 חזרות של כל תרגיל. וכשאת עושה את הלאנג’ים והסקוואטים אפשר גם לעלות ל-15-20 חזרות. זה לא אומר שהלאנג’ים שלך צריכים להיות קלים, ממש לא. כשה-3 חזרות האחרונות הופכות להיות קשות, ככה את יודעת שאת עושה את זה נכון. אל תפחדי להוסיף משקל אם צריך. ישבן מוצק הוא ישבן חזק.

3. הדרך היחידה באמת להפחית את הצלוליט (בלי ניתוח)

תמצאי את מסכת הישבן הנכונה! צלוליט הוא ברובו גנטי, ולפעמים את יכולה להרגיש שפשוט “נתקעת” איתו. ומה לעשות שרובנו לא יכולות להרשות לעצמו ניתוחים מורכבים ויקרים – ולא משנה כמה משקל תפחיתי, את עדיין יכולה למצוא את עצמך עם הגבשושיות הלא נעימות האלו. זה בדיוק המקום בו מסכת ישבן טובה עושה את ההבדל.

אבל, איזו מסכת ישבן באמת עובדת?

מסכת הישבן של מאליס! היא נקראת B-TIGHT והיא יוצרה במיוחד כדי לעשות את כל מה שצריך לחיטוב הישבן: היא מאיצה את חילוף החומרים (ממש כמו המאכלים), מחטבת ומרימה את הישבן (ממש כמו תרגילי הכושר) וגם הצליחה להפחית את הצלוליט אצל 91% מהנשים שניסו אותה!

המסכה הזו משנה את חוקי המשחק לחלוטין.

לחצי כאן וגלי עוד על מאליס ואיך הם השתמשו במדע אמיתי בייצור ופיתוח ליין המוצרים שלהם.

איך משתמשים במסכת הישבן?

פעמיים ביום לשבועיים הראשונים.

פעם ביום לחודשיים הבאים.

הלו”ז הזה הביא לנו את התוצאות הטובות ביותר, אבל תרגישי חופשי לשנות ולהתאים אותו לצרכים שלך.

שימי לב: בפעמים הראשונות של שימוש במסכת הישבן, את כנראה הולכת להרגיש תחושת חום רצינית באזור. הסיבה לכך היא שהמסכה מגבירה את זרימת הדם לאזור – וזה גם אחת הסיבות בגללה כל כך אהבנו את המסכה הזו – ממש מרגישים אותה עושה את העבודה! זרימת דם מוגברת מאיצה את חילוף החומרים ומסייעת לך להתשקם מהר יותר אחרי אימון קשה, ובמקביל, המסכה מזינה את הישבן שלך בחומרים פעילים איכותיים שעוזרים לך להילחם בצלוליט.

לחצי כאן וגלי עוד על מאליס ומסכת הישבן – ותרגישי את ההבדל בעצמך!

הצגת התגובות (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.