Now Reading
3 טיפים להפחתת סימני המתיחה שבאמת עובדים!

3 טיפים להפחתת סימני המתיחה שבאמת עובדים! להשיג בטן חלקה ומוצקה לא חייב להיות סיפור מסובך. האינטרנט מוצף בדיאטות-כאסח ואימונים שיגרמו לך לבזבז חודשים ולהשקיע מזמנך - רק כדי לא לראות תוצאות בסוף. או שאת יכולה לוותר על כל הניסויים האלו - ולהפוך את הבטן שלך לחלקה יותר כמו שתמיד רצית עם 3 טיפים שמבטיחים לעזור לך להפחית את סימני המתיחה ולהשיג את המראה שכל כך רצית!

1. תאכלי את האוכל שעושה טוב לשרירי הבטן שלך

הבטן שלך היא שריר (35 קבוצות שריר שונות, ליתר דיוק) ובנוסף, היא גם האזור בגוף שלך עם הכי פחות “תמיכה” מהשלד. כלומר – בניגוד לאזורים אחרים בגוף, כמו הכפתיים או הירכיים, בהם את באמת יכולה להיות “בעלת עצמות רחבות” – כשזה מגיע לבטן שלך המראה שלך תלוי אך ורק באחוזי שריר ושומן. אז את חייבת להקפיד על תזונה שתעזור לך לבנות שריר רזה, ובמקביל לשרוף שומן. זו הדרך להוציא את המיטב משרירי הליבה שלך.

אשכוליות – זה לא פלא שפרי ההדר הנפלא הוא תמריץ נהדר לפוריות האישה. אין פרי שעוזר יותר לחילוף החומרים בגוף ומכניס אותו להליך שריפת שומנים – כמו האשכולית. מחקרים מצאו כי האשכוליות הן מה שנקרא “סופר-פוד (SUPERFOOD) להפחתת שומן! אשכוליות הן גם החטיף המושלם לבוקר, בכך שהן מכניסות את הגוף למצב שריפת שומן למשך כל היום, והולכות נהדר עם הקפה.

תרד – לא רק בשביל פופאי. לאחרונה, מספר מחקרים מצאו כי תרד מסייע בבניית שריר בריא, במיוחד באזור הישבן. תגידי ביי לכרוב קייל שקנית עד היום בחנויות הטבע, ותתחילי להוסיף תרד לתפריט הישבן החטוב שלך. בנוסף, התרד מכיל ריכוז ברזל גבוה במיוחד, עוזר לשיפור זרימת הדם בגוף וידוע כבעל סגולות רפאויות לבריאות הלב. שלבי אותו בתפריט כסלט חי, או טגני אותו עם שמן זית במחבת יחד עם חלבון מן החי כמו חזה עוף או דגים.

קפה – בדיוק, המשקה שאת לא יכולה לחיות בלעדיו, הוא גם הדרך שלך לבריאות וחיטוב. קפה הוא ממריץ חילוף חומרים ממש כמו האשכוליות. (השילוב של קפה ואשכוליות על הבוקר נראה יותר ויותר טוב…). ולא רק זה – קפה עוזר לך להתפקס ולהתמלא באנרגיה להמשך היום. הבעיה היחידה היא איך את שותה את הקפה שלך. השתדלי לשתות קפה שחור, או עם חלב שקדים או שיבולת שועל אם את אוהבת אותו סמיך יותר. ה”התרסקות” של אחרי הקפה מגיעה בגלל הסוכרים והמתוקים שמוסיפים לקפה – ולא בגלל הקפאין! אז תוותרי על ההתרסקות, תשתי קפה בריא ותשמרי על הגוף שלך חטוב ומרוכז במשימת חילוף החומרים.

2. תפסיקי לבזבז זמן בחדר הכושר

כן, שמעת אותנו. אל תרוצי לבטל את המנוי, אבל תפסיקי לבזבז שם זמן! כנראה שאת משקיעה שעות על מכשירים שלא עוזרים לך, במקום למקד את האימון שלך בצורה יעילה וממוקדת, עם השיטה המוכחת הזו – שתעזור לך להשיג בטן חלקה וחטובה, וגם ישבן מוצק יותר על הדרך 😉

די עם כפיפות הבטן – מה את מעדיפה, בטן חלקה וחטובה או שרירי ליבה מלאים ורחבים? גברים מרימים משקולות בטירוף כדי להשיג ידיים גדולות יותר, ועדיין – משום מה – נשים חושבות שבדיוק אותה תנועה ואימון לשרירי הבטן – ישיגו בטן חלקה וחטובה. אין סיכוי. בנוסף, מנתחים רבים סבורים כי כפיפות בטן עשויות לגרום לנזקים בטווח הארוך, כמו שחיקה של חוליות הגב התחתון, ממש כמו שריצה גורמת לשחיקה בברכיים. בקיצור, אנחנו ממליצים להפסיק עם כפיפות הבטן ולהתמקד יותר שבאמת יכולים לעזור לך לייצר שרירי ליבה בריאים, חטובים ויציבים – בדרך לתוצאות שאת רוצה.

תעבדי על היציבות שלך – יציבות ושיווי משקל הם גם כישורי מפתח בדרך לחיים בריאים, וגם בדיוק מה שאת צריכה בשביל בטן חטובה יותר. במקום כפיפות הבטן שדיברנו עליהן, התמקדי האימונים ששומרים על שרירי הליבה שלך “דחוסים” וחזקים. זה הזמן לפלאנקים, גשר, הרמות אגן וחבריהם. אנחנו גם חסידים גדולים של יוגה, נסו לשלב כמה אימונים בשגרה שלכם. אימוני היוגה יעזרו לכם לעבוד על יציבות, תנועה בטוחה ואפקטיבית באימונים. כשהיציבה שלך טובה יותר, את עומדת זקוף יותר, דבר שמיד מרים את הבטחון, ונותן לך מראה בטן שטוחה, ישבן חטובה וחזה מורם. כן, פשוט להתייצב!

הישבן הוא החבר הטוב ביותר של הבטן – ישבן חזק ושרירי עוזר לך להיות יציבה יותר, לחטב את כל אזור המותניים, והוא השילוב המושלם לבטן החטובה שלך. תעבדי על שרירי הישבן שלך במקביל לעבודה על שרירי הליבה ותשיגי את המראה החטוב שתמיד רצית. המפתח לאימונים אלו הוא לשמור על שרירי הליבה “לחוצים” בזמן התרגיל, הישבן מרים, דוחף ומכווץ – אבל שרירי הליבה תמיד “לחוצים” גם כן. 

3. הדרך היחידה באמת להפחית את סימני המתיחה (בלי ניתוח)

תמצאי את קרם הבטן הנכון! סימני מתיחה ועור רפוי יכולים לקרות משלל סיבות, ולפעמים זה מרגיש שאין להם פתרון. רובנו לא יכולות להרשות לעצמנו את הניתוחים והטיפולים של המפורסמות, ולא משנה כמה משקל תפחיתי, סימני המתיחה לא תמיד יעלמו. זה בדיוק המקום בו קרם הבטן עושה את ההבדל.

אבל, איזה קרם בטן באמת עובד?

קרם הבטן של מאליס! הוא נקרא B-FLAT והוא פותח במיוחד עבור אזור הבטן. הקרם המהפכני הזה עושה את כל מה שצריך בשביל בטן חלקה וחטובה יותר: הוא מאיץ את חילוף החומרים (ממש כמו המאכלים), מחטב את הבטן (ממש כמו תרגילי הכושר) וגם הצליחה להפחית את סימני המתיחה אצל 91% מהנשים שניסו אותה!

הקרם הזה משנה את חוקי המשחק לחלוטין.

לחצי כאן וגלי עוד על מאליס ואיך הם השתמשו במדע אמיתי בייצור ופיתוח ליין המוצרים שלהם.

איך משתמשים בקרם הבטן?

פעמיים ביום לשבועיים הראשונים.

פעם ביום לחודשיים הבאים.

הלו”ז הזה הביא לנו את התוצאות הטובות ביותר, אבל תרגישי חופשי לשנות ולהתאים אותו לצרכים שלך.

שימי לב: בפעמים הראשונות של שימוש בקרם הבטן את כנראה הולכת להרגיש תחושת חום קלה באזור. הסיבה לכך היא שהקרם מגביר את זרימת הדם לאזור – וזה גם אחת הסיבות בגללה כל כך אהבנו את הקרם הזו – ממש מרגישים שהוא עושה את העבודה! זרימת דם מוגברת מאיצה את חילוף החומרים ומסייעת לך להתשקם מהר יותר אחרי אימון קשה, ובמקביל, הקרם מזין את הבטן שלך בחומרים פעילים איכותיים שעוזרים לך להילחם בסימני המתיחה.

לחצי כאן וגלי עוד על מאליס וקרם הבטן – ותרגישי את ההבדל בעצמך!

הצגת התגובות (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.